RETOUR
Wij bieden een retourservice van 14 dagen aan. Wanneer wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen, betalen wij u binnen 30 dagen terug. Scheerproducten en Cosmetische producten (mesjes, scheergel en aftershave) mogen om hygiënische redenen alleen ongeopend en in de originele verpakking geretourneerd worden. Gebruikte scheermesjes, geopende containers, potjes, tubes of flesjes nemen wij helaas niet terug. Wij kunnen uw retourzendingen en ruilingen alleen verwerken als de bestelling in nieuw verkoopbare staat, in originele verpakking en in een stevige retourdoos aan ons wordt geretourneerd, defecte producten uitgesloten. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren die slijtage of andere door de klant toegebrachte schade vertonen.De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten. Retouren die buiten het bovenstaande tijdsbestek worden ontvangen, worden niet geaccepteerd.In het geval dat het verkeerde product naar u is verzonden, kunt u deze gratis retourneren. Zodra wij het verkeerde product hebben ontvangen, zenden wij het juiste product op.
Als u niet 100% tevreden bent met uw Razrbladz producten, bieden wij u een retourservice van 14 dagen. Alle artikelen moeten echter in nieuw verkoopbare staat aan ons worden geretourneerd. Ze moeten ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd.
Neem contact op met onze klantenservice voordat u uw producten retourneert. Zij helpen u graag verder.
Wij zullen het bedrag dat u voor uw aankoop bij ons heeft betaald zo spoedig mogelijk terugbetalen, binnen maximaal 30 dagen na beoordeling van de geretourneerde goederen. De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten. Retouren die buiten het bovenstaande tijdsbestek worden ontvangen, worden niet geaccepteerd.
Stuur uw retourzending naar: Razrbladz BV – Afdeling RetourenNikkelstraat 21, 4823AE, Breda